sobota, 9 listopada 2013

Ringa Linga !


JEST ! NARESZCIE !
Moi drodzy Taeyang is back !
Oj czekałam na to czekałam i mimo przesunięcia daty wypuszczenia MV, czego bardzo nie lubię w końcu się pojawiło ! Dosłownie kilkanaście minut temu, a ja już się zakochałam.

MV baardzo w stylu YG, piosenka inna niż dotychczasowe kawałki Tae. Trochę zalatuje GD, ale nadal trzyma styl. Sol śpiewa tak jak lubi, tańczy tak jak lubi i wygląda na to, że ten comeback na prawdę bardzo mu sie podoba, a to jest najważniejsze. 


MV jest kolejnym dodowem na to, żę YG się nie cacka, jest rozmach, jest impreza, SWAG, masa ludzi, mroczny klimat. Zdecydowanie, tylko artyści z tej wytwórni dają radę robić taką muzykę, takie MV i wyglądać i brzmieć genialnie.

Piosenka od razu się wkręca, tak samo jak choreografia, szczególnie przy "ringga ringga ring ringga"
Ogólnie kroki do tego kawałka są niesamowite, co dokładnie można zobaczyć tutaj.

Obecność GD była chyba oczywista od samego początku i nikogo nie zdziwiła, jednak myślalam, że pojawi się ktoś jeszcze. Szczerze bardzo liczyłam na CL ... ale nadzieja matką głupich.
Podsumowując, polecam ten kawałek, jest to kolejna nietypowa nutka od YG, myślę, że jak tak dalej pójdzie ani Big Bang ani 2NE1 nie będą w ogóle zaliczani do K-Popu, bo to co tworzą bardzo odbiega od innych zespołów takich jak np 4Minute, MissA, TeenTop i inni. Zobaczymy.

Zapraszam do słuchania, wspierania Tae, oglądania występów (których nie mogę się już doczekać!) i nauki choreografii oczywiście, jeśli czujecie się na siłach! :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz